قیمت انواع کابین آسانسور

قیمت انواع کابین آسانسور

 

اکثر افراد که مرتبا از آسانسور استفاده می کنند اطلاعات به خصوصی از قطعات آسانسور ندارند و این چیز عجیبی نیست در این مقاله ما میخواهیم راجب کابین آسانسور و قیمت انواع کابین به شما اطلاعاتی بدهیم پس با ما همراه باشید.

یکی از قطعات آسانسور که در معرض دید می باشد کابین نام دارد. کابین آسانسور جز 5 قطعه اصلی آسانسور است، در واقع وقتی از آسانسور استفاده می کنیم ما سوار کابین شده ایم یعنی کابین به ما کمک می کند از طبقه ای به طبقه دیگر حرکت کنیم. کابین از ایمنی بالایی برخوردار باشد تا مسافرین و بار به سلامت به مقصد برسند.

 

کابین آسانسور شیشه ای

این نوع کابین دارای جذابیت خاصی می باشد و از امنیت و مقاومت بالایی برخورداراست از این آسانسورها در مراکز تجاری و اداری لوکس استفاده می شود.

قیمت کابین آسانسور شیشه ای 26,500,000 تومان

کابین آسانسور استیل و انواع آن

این نوع آسنسور از دو نوع تمام استیل و نیمه استیل طراحی شده که در تمام استیل پوشش داخلی حتی زوارها و نوارها از استیل پوشیده شده ولی در نیمه استیل نیمی از کابین از استیل و نیم دیر آن از ام دی اف تشکیل شده. این آسانسورها کیفیت، مقاومت و طول عمر بالایی دارند. در آسانسورهای لوکس از این نوع آسانسور بیشتر استفاده می شود. ورقه های استیل آن دارای طرح ها و رنگ های متنوعی مانند استیل طلایی، استیل نقره ای، استیل دودی، استل گندمی و استیل شامپاینی می باشد. طرح های خشدار، بدون خش، میرور یا براق و طرح برجسته از طرحای این نوع کابین است و نسبت به کابین ام دی اف قیمت بالایی دارد.

قیمت کابین آسانسور تمام استیل  24,500,000 تومان

قیمت کابین آسانسور طلایی26,100,000  تومان  28,000,000 _تومان

 

کابین آسانسور ام دی اف

محیط داخلی این آسانسورها از ام دی اف پوشانده شده و در ساختمان های مسکونی و اداری کاربرد بیشتری دارد .

قیمت کابین آسانسور ام دی اف 16,800,000 تومان

امروزه شغل آسانسور در تمام شهرها و پایتخت کشورها رواج دارد اگر قصد مهاجرت داشته باشید می توانید این حرفه را آموزش ببینید و در این حیطه مشغول به کار شوید.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : یک شنبه 12 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: